Francouzská keto dieta

Sendviče na tři způsoby: Salámový, vajíčkový a lososový



Salámový bagel

Recept je vhodný pro: 1. fáze, 2. fáze, 3. fáze

ingredience pro dvě porce

postup přípravy

Bagel

Nejdříve si upečeme proteinový chléb. Předehřejeme troubu na 180° C. Obsah sáčku vsypeme do 25 ml studené vody. Promícháme nejprve vidličkou a poté hněteme rukou, dokud se směs nespojí. Těsto potom vytvarujeme do tvaru bagelu, umístíme na plech s pečícím papírem a vložíme do trouby. Pečeme15 minut. Po upečení počkáme 10 minut, dokud bagel nevychladne.

Pomazánka

Celer oloupeme, omyjeme a nakrájíme na kostky. Dáme uvařit do měkka a následně rozmixujeme na kaši. Rozmixovaný celer ochutíme solí a pepřem, přidáme petrželku (nebo jinou bylinku podle vaší chuti), lžičku hořčice, olivového oleje a citronové šťávy.

Bagel podélně rozkrojíme na poloviny a každou namažeme celerovou pomazánkou. Nakonec poklademe na plátky nakrájeným chorizem.

Podáváme se zeleninou 

Vajíčkový sendvič

Recept je vhodný pro:  2. fáze, 3. fáze

ingredience pro dvě porce

postup přípravy

Chléb

Nejdříve si upečeme proteinový chléb. Předehřejeme troubu na 180° C. Obsah sáčku vsypeme do 25 ml studené vody. Promícháme nejprve vidličkou a poté hněteme rukou, dokud se směs nespojí v hladkou kouli. Kuličku umístíme na plech s pečícím papírem a vložíme do trouby. Pečeme15 minut. Po upečení počkáme 10 minut, dokud chléb nevychladne.

Pomazánka

Květák uvaříme doměkka a necháme vychladnout. Po vychladnutí jej v misce rozmačkáme vidličkou a přidáme najemno nastrouhaný bílek. Vše ochutíme sójovou omáčkou, případně solí a pepřem a přidáme olivový olej. Přidáme dvě vejce uvařená natvrdo nakrájená na kostičky. Promícháme. 

Chléb podélně rozkrojíme na poloviny a každou namažeme vajíčkovou pomazánkou.

Lososový miniburger

Recept je vhodný pro:  3. fáze

ingredience pro dvě porce

postup přípravy

Nejdříve si upečeme proteinový chléb. Předehřejeme troubu na 180° C. Obsah sáčku vsypeme do 25 ml studené vody. Promícháme nejprve vidličkou a poté hněteme rukou, dokud se směs nespojí v hladkou kouli. Kuličku umístíme na plech s pečícím papírem a vložíme do trouby. Pečeme15 minut. Po upečení počkáme 10 minut, dokud chléb nevychladne.

Chléb podélně rozkrojíme na poloviny a každou namažeme sýrem cottage. Poklademe uzeným lososem a dozdobíme nasekanou pažitkou.

Online kalkulačka

Vypočítejte, jaký dietní program je pro Vás nejvhodnější?

Pohlaví

Problematické partie

Hledám nejvhodnější program...

Poraďte se s výživovým poradcem

Zarezervujte si bezplatnou telefonickou konzultaci s výživovým poradcem