Vážení zákazníci, jaro je tu a s ním i 30% sleva na všechny dietní programy. Buďte ve formě s příchodem jara! 

Došlo ke ztrátě internetového připojení, zkontrolujte prosím Vaše internetové připojení, obnovte stránku a zkuste provést akci znovu.
Při vyřizování vašeho požadavku došlo k chybě, obnovte prosím stránku a zkuste provést akci znovu.

Redukce - 1. fáze keto diety

Nejnáročnější a nejpřísnější fáze keto diety. Jídelníček se skládá z proteinových jídel, zeleniny a vody. Máme pro Vás 2 dobré zprávy. Nebude to trvat věčně. Výsledky uvidíte velmi rychle.

Přichází chvíle, kdy se tělo přepne do ketózy a začne čerpat z vlastních energetických zásob, podkožního a útrobního tuku. Ketózu si pravidelně kontrolujte pomocí papírků Ketophan.

V této fázi jsou výsledky vašeho stravování viditelné již po 5 až 7 dnech. Úbytek z celkového množství tuku je 50 - 60 %. V průběhu celé diety dodržujte pitný režim.

Neměli byste pociťovat hlad. Když pocítíte hlad, nebo chuť na něco, co nespadá do doporučených jídel, napijte se sklenice vody a počkejte 10 min.

Jakou zeleninu si vychutnáte během 1. fáze?

Zeleninu si dopřávejte. Je dokonalým zdrojem vitamínů, minerálů, vlákniny a dalších důležitých látek. Množství zeleniny na den je limitováno velikostí dietního programu. Začali jste s programem S? Pak si užijte 300 - 500 g zeleniny denně. Pokud jste vybrali program M, vaši denní množství je 500 - 750 g zeleniny na den. Pustili jste do programu L? Pak si dopřejte 750 - 1 000 g zeleniny denně. Myslete na to, že minimální dávka zeleniny na den je 300 g.

Všechny druhy zeleniny kombinujte během jednoho dne. Množství si do celého dne rozložte.

  • ředkvičky
  • špenát
  • salátová okurka
  • bílá paprika
  • chřest
  • celer řapíkatý
  • cuketa
  • ředkev
  • kedlubna
  • zelený salát - všechny druhy (rukola, polníček, ledový salát, aj.)
  • zelí (bílé, červené, čínské pak choi, pekingské, brukev čínská)
  • bylinky - všechny druhy
  • houby čerstvé, mražené nebo sušené (do 200 g denně)

Zelenina, u které je potřeba množství hlídat

  • česnek (1 ks menší stroužek denně)
  • cibule (¼ ks menší denně)
  • zelená paprika (1 ks denně)
  • celer (100 g denně)
  • zelené fazolové lusky (100 g denně)
  • lilek (100 g denně)
  • květák (100 g denně)
  • brokolice (150 g denně)
  • kysané zelí bez přidaného cukru (300 g denně)

Ovoce

  • jahody (40 g denně)
  • maliny (40 g denně)
  • borůvky (40 g denně)

Seznam bílkovinových surovin

  • nízkotučný tvaroh (50 g denně)
  • sýr cottage (50 g denně)
  • slepičí vejce (1 ks denně) nebo bílek (2 ks denně)

Uvařte si čistý kostní vývar, nebo vývar z povolené zeleniny. Polévky a omelety Prodietix pak získají úplně jinou chuť. Kostní vývar ochucený solí pak můžete popíjet během celého dne.

Pokud tápete, jak si chutně připravovat zeleninu, inspirujte se v našich receptech, nebo nás sledujte na sociálních sítích Facebook a Instagram.