VYCHUTNEJTE SI SE SVOU LÁSKOU VALENTÝN BEZ VÝČITEK. PRÁVĚ TEĎ U NÁS PROBÍHÁ 20% SLEVA NA VŠECHNY TYČINKY A PROTEINÁDY.                                         

Došlo ke ztrátě internetového připojení, zkontrolujte prosím Vaše internetové připojení, obnovte stránku a zkuste provést akci znovu.
Při vyřizování vašeho požadavku došlo k chybě, obnovte prosím stránku a zkuste provést akci znovu.
Poradna

Jo-jo efekt

Jo-jo efekt není samostatná entita, která se vyskytuje pouze u některých diet. Když zhubnete klasickou cestou kvalitního jídelníčku a sportu, tak poté co se přestanete hýbat a začnete se špatně stravovat, kila se Vám vrátí úplně stejně rychle, jako po Prodietix dietě. Důležitá je změna.

Dieta by Vás měla naučit novým návykům. To je přidaná hodnota proteinové diety. Nové návyky jsou:

1) pitný režim založený především na vodě

2) konzumace zeleniny (může být i ta nepovolená) denně alespoň 300 až 500 g

3) pravidelnost v jídlech a menší porce (nikoliv jedno velké jídlo za den a až večer) 

Více než pravidelnost je však důležitější podoba jídelníčku. Tedy skladba potravin a potažmo živin, které během jednoho dietního dne sníte. Obecně platí, že je dobré se vyhýbat:

- bílému pečivu, knedlíkům a dalším výrobkům založeném na pšeničné mouce a lepku

- slazeným limonádám, pivu, tvrdému alkoholu

- nekvalitním uzeninám s nízkým obsahem masa, vysokým obsahem tuku (lze poznat už na pohled a informace bývají uvedeny)

- smaženým úpravám masa a příloh

- majonézovým výrobkům (chlebíčky a lahůdkové saláty)

- slaným extrudovaným výrobkům (chipsy a jiné slané snacky)

Psychika umí v nabírání a shazování kil také zahrát svou roli. Člověk by si měl umět život zpříjemnit a užít. Výše vyjmenované druhy potravin jsou sice nezdravé, ale nejsou jedovaté. Když je budete konzumovat občas ve smyslu „za odměnu“, tak Vám zcela jistě váha narůstat nebude. Proto je nutné podotknout, že vše je otázkou rovnováhy mezi energetickým příjmem a energetickým výdejem. Nejlepší prevencí před nabíráním je sport. Ideálně aerobní aktivita, jako je plavání, chůze (nordic walking), pomalý běh (jogging), cyklistika, běh na lyžích, veslování, jízda na kolečkových bruslích a mnoho dalších. Aerobní aktivita spaluje tuky, posiluje oběhový systém, zlepšuje psychiku a přináší mnoho dalších pozitiv. Třikrát týdně jedna hodina aerobní aktivity změní Váš život. 

Když kromě zhubnutí s proteinovou dietou dokážete změnit některé staré návyky, které Vám nadváhu přinesly, tak si váhu udržíte dlouhodobě bez problémů. Zároveň Vám, v případě Vašeho zájmu, po ukončení diety zašleme obecné know-how vycházející z pravidel nutriční terapie a WHO, tzv. "Výživové poradenství v kostce", společně s energetickým nastavením dne a množstvím živin na Vaše aktuální parametry po dietě. Součástí je jídelníček na týden, který je sestaven ze surovin racionální stravy a produktů značky Prodietix Balance, které jsou určeny pro udržení váhy nejen po absolvované dietě.

Nenašli jste odpověď? Napište nám!