VYCHUTNEJTE SI SE SVOU LÁSKOU VALENTÝN BEZ VÝČITEK. PRÁVĚ TEĎ U NÁS PROBÍHÁ 20% SLEVA NA VŠECHNY TYČINKY A PROTEINÁDY.                                         

Došlo ke ztrátě internetového připojení, zkontrolujte prosím Vaše internetové připojení, obnovte stránku a zkuste provést akci znovu.
Při vyřizování vašeho požadavku došlo k chybě, obnovte prosím stránku a zkuste provést akci znovu.
Poradna

Sůl

Solit v době diety doporučujeme a je to vhodné pro mineralizaci. Doplňuje se tak zejména sodík, který je nezbytný pro přenos nervových vzruchů, dále svalovou činnost a regulaci krevního tlaku, plus udržování rovnováhy tělních tekutin uvnitř buněk a v mezibuněčných prostorách. Chlor je zase součástí kyseliny solné obsažené v žaludeční šťávě, což je důležité pro trávení potravy. Sůl často bývá obohacena i o jód, který stimuluje funkci štítné žlázy. V dietním programu jsou dále minerály obsažené i ve slaných jídlech. Množství soli doporučujeme udržovat na 5 g / den (čajová lžička), kdy v době diety lze lehce navýšit na max. 1,5 čajové lžičky / den.

Nenašli jste odpověď? Napište nám!