Přešli jsme na nový e-shop. Jak se znovu přihlásit ke svému účtu:

uvod_obnoveni_hesla_web

Účet jsme vám převedli. Stačí si jen nastavit nové heslo.

Přešli jsme na nový e-shop Prodietix. Váš zákaznický účet jsme převedli, ale z bezpečnostních důvodů se nepřeneslo původní heslo.

Abyste se mohli znovu přihlásit a vidět své staré objednávky, fakturační údaje i slevy, stačí si nastavit nové heslo. Zvládnete to během dvou minut.

Pokud chcete přeskočit rovnou k nastavení nového hesla, klikněte na tlačítko níže.

NASTAVIT NOVÉ HESLO

 

Krok 1: Otevřete přihlášení a zvolte „Zapomenuté heslo“ 

V pravém horním rohu webu klikněte na ikonku „Přihlášení“

V rozbaleném okně zvolte možnost „Zapomenuté heslo“.

Tip: Tento postup je správný i v případě, že jste heslo ve skutečnosti nezapomněli – jen si ho potřebujeme založit znovu na novém e-shopu.

obnoveni_hesla_web_1

Krok 2: Zadejte e-mail a klikněte na „Odeslat“ 

Na stránce „Zapomenuté heslo“ napište e-mail, pod kterým jste byli registrovaní na starém e-shopu. Poté klikněte na „Odeslat“.

Důležité: použijte stejný e-mail, na který jste dříve dostávali naše potvrzení objednávek.
obnoveni_hesla_web_2

Krok 3: Otevřete e-mail a klikněte na odkaz 

Do pár okamžiků vám přijde e-mail s předmětem „[Prodietix e-shop] Zapomenuté heslo". E-mail otevřete a klikněte na zabarvený odkaz uvnitř zprávy.

Nemáte zprávu v doručené poště? Zkontrolujte Hromadné/Promo a Spam. Pořád nic? Napište nám (kontakt níže) – pomůžeme.
obnoveni_hesla_web_3

Krok 4: Nastavte si nové heslo a uložte 

Po kliknutí na odkaz budete přesměrováni do „Nastavení mého účtu“.
V části „Moje osobní údaje“ vyplňte dvě pole: „Nové heslo“ a „Nové heslo (kontrola)“ a změnu uložte.

Doporučení k heslu:

  • minimálně 8 znaků,
  • kombinace písmen a číslic,
  • nepoužívejte stejné heslo jako jinde.

Hotovo! Od této chvíle se můžete přihlásit běžným způsobem a nakupovat jako dříve. V účtu uvidíte všechny své dřívější objednávky, fakturační údaje i uložené informace.
obnoveni_hesla_web_4

Co se děje s mými daty?

Váš účet jsme bezpečně převedli ze starého e-shopu. Po přihlášení uvidíte vše jako dříve: historii objednávek, faktury, dodací adresy i slevy.

Heslo se nepřeneslo schválně – aby bylo vaše přihlášení na novém e-shopu co nejbezpečnější.

Nejčastější dotazy (FAQ)

Nemám u vás účet, jsem nový zákazník. Co mám dělat?

Klikněte na „Nová registrace“ na stránce přihlášení a vytvořte si účet od nuly.

Nepamatuji si, jaký e-mail jsem u vás používal/a.

Zkuste e-maily, na které vám dříve chodila potvrzení objednávek. Když si nejste jistí, zavolejte nám – účet najdeme podle jména a telefonu.

Odkaz v e-mailu nefunguje / vypršel.

Vraťte se na „Zapomenuté heslo“, požádejte o nový odkaz a použijte jej co nejdřív. Odkazy mají omezenou platnost z bezpečnostních důvodů.

E-mail mi nepřišel.

Zkontrolujte Spam a Hromadné. Přidejte si info@prodietix.cz mezi důvěryhodné odesílatele a zkuste to znovu. Pořád nic? Dejte nám vědět – pomůžeme ručně.

Mohu si změnit e-mail v účtu?

Ano. Po přihlášení přejděte do Nastavení účtu a e-mail upravte. Pokud by to nešlo, napište nám a změnu provedeme.

Mám u vás více účtů na různé e-maily.

Heslo nastavte pro ten e-mail, který chcete používat. Pokud chcete účty sloučit, napište na info@prodietix.cz.

Potřebujete pomoct?

Zavolejte nám na 281 86 26 86 (Po–Pá 9:00–17:00) nebo napište na info@prodietix.cz. Rádi vás provedeme přihlášením krok za krokem.

NASTAVIT NOVÉ HESLO

 

Už mám nové heslo – přihlásit se.