Přešli jsme na nový e-shop. Jak se znovu přihlásit ke svému účtu:
Účet jsme vám převedli. Stačí si jen nastavit nové heslo.
Přešli jsme na nový e-shop Prodietix. Váš zákaznický účet jsme převedli, ale z bezpečnostních důvodů se nepřeneslo původní heslo.
Abyste se mohli znovu přihlásit a vidět své staré objednávky, fakturační údaje i slevy, stačí si nastavit nové heslo. Zvládnete to během dvou minut.
Pokud chcete přeskočit rovnou k nastavení nového hesla, klikněte na tlačítko níže.
Krok 1: Otevřete přihlášení a zvolte „Zapomenuté heslo“
V pravém horním rohu webu klikněte na ikonku „Přihlášení“.
V rozbaleném okně zvolte možnost „Zapomenuté heslo“.
Tip: Tento postup je správný i v případě, že jste heslo ve skutečnosti nezapomněli – jen si ho potřebujeme založit znovu na novém e-shopu.
Krok 2: Zadejte e-mail a klikněte na „Odeslat“
Na stránce „Zapomenuté heslo“ napište e-mail, pod kterým jste byli registrovaní na starém e-shopu. Poté klikněte na „Odeslat“.
Důležité: použijte stejný e-mail, na který jste dříve dostávali naše potvrzení objednávek.
Krok 3: Otevřete e-mail a klikněte na odkaz
Do pár okamžiků vám přijde e-mail s předmětem „[Prodietix e-shop] Zapomenuté heslo". E-mail otevřete a klikněte na zabarvený odkaz uvnitř zprávy.
Nemáte zprávu v doručené poště? Zkontrolujte Hromadné/Promo a Spam. Pořád nic? Napište nám (kontakt níže) – pomůžeme.
Krok 4: Nastavte si nové heslo a uložte
Po kliknutí na odkaz budete přesměrováni do „Nastavení mého účtu“.
V části „Moje osobní údaje“ vyplňte dvě pole: „Nové heslo“ a „Nové heslo (kontrola)“ a změnu uložte.
Doporučení k heslu:
- minimálně 8 znaků,
- kombinace písmen a číslic,
- nepoužívejte stejné heslo jako jinde.
Hotovo! Od této chvíle se můžete přihlásit běžným způsobem a nakupovat jako dříve. V účtu uvidíte všechny své dřívější objednávky, fakturační údaje i uložené informace.
Co se děje s mými daty?
Váš účet jsme bezpečně převedli ze starého e-shopu. Po přihlášení uvidíte vše jako dříve: historii objednávek, faktury, dodací adresy i slevy.
Heslo se nepřeneslo schválně – aby bylo vaše přihlášení na novém e-shopu co nejbezpečnější.
Nejčastější dotazy (FAQ)
Nemám u vás účet, jsem nový zákazník. Co mám dělat?
Klikněte na „Nová registrace“ na stránce přihlášení a vytvořte si účet od nuly.
Nepamatuji si, jaký e-mail jsem u vás používal/a.
Zkuste e-maily, na které vám dříve chodila potvrzení objednávek. Když si nejste jistí, zavolejte nám – účet najdeme podle jména a telefonu.
Odkaz v e-mailu nefunguje / vypršel.
Vraťte se na „Zapomenuté heslo“, požádejte o nový odkaz a použijte jej co nejdřív. Odkazy mají omezenou platnost z bezpečnostních důvodů.
E-mail mi nepřišel.
Zkontrolujte Spam a Hromadné. Přidejte si info@prodietix.cz mezi důvěryhodné odesílatele a zkuste to znovu. Pořád nic? Dejte nám vědět – pomůžeme ručně.
Mohu si změnit e-mail v účtu?
Ano. Po přihlášení přejděte do Nastavení účtu a e-mail upravte. Pokud by to nešlo, napište nám a změnu provedeme.
Mám u vás více účtů na různé e-maily.
Heslo nastavte pro ten e-mail, který chcete používat. Pokud chcete účty sloučit, napište na info@prodietix.cz.
Potřebujete pomoct?
Zavolejte nám na 281 86 26 86 (Po–Pá 9:00–17:00) nebo napište na info@prodietix.cz. Rádi vás provedeme přihlášením krok za krokem.