Francouzská proteinová dieta

Sendviče s celerovou pomazánkou



Recept je vhodný pro 1. fáze, 2. fáze, 3. fáze  

ingredience pro 1 porci:

  • jedna porce Prodietix proteinového chleba (3 plátky)
  • 150 g uvařeného celeru
  • sůl
  • pepř
  • hrst jemně nasekané petrželky
  • 1 lžička dijonské hořčice (neslazené)
  • 1 lžička olivového oleje
  • 1 lžička citronové šťávy
  • od 3. fáze můžete přidat dvě lžíce nízkotučného tvarohu
  • ledový salát
  • okurka
  • ředkvičky

postup přípravy:

Celer oloupeme, omyjeme a nakrájíme na kostky. Dáme uvařit do měkka a následně rozmixujeme na kaši. Rozmixovaný celer ochutíme solí a pepřem, přidáme petrželku (nebo jinou bylinku podle vaší chuti), lžičku hořčice, olivového oleje a citronové šťávy. Vše důkladně promícháme a namažeme na Prodietix proteinový chléb.
Na namazaný plátek položíme list ledového salátu, natenko nakrájenou okurku a ředkvičku. Na takto připravený chléb položíme další plátek chleba a opět pomažeme pomazánkou a poklademe zeleninou. Takto navrstvíme celou jednu porci chleba (3 plátky). Připravený sendvič můžete využít jako lehkou večeři.

Náš TIP: Od 3. fáze můžete do pomazánky přidat tvaroh pro zjemnění. Od 2. fáze můžete využít i další zeleninu ze seznamu povolené zeleniny.

Online kalkulačka

Spočítejte si Váš dietní program

žena muž

Problematické partie

Poraďte se s výživovým poradcem

Zarezervujte si bezplatnou telefonickou konzultaci s výživovým poradcem