Francouzská keto dieta

Vážení zákazníci, kvůli velkému počtu objednávek dojde ke zpoždění expedice 1-2 dny.

Jo-jo efekt po proteinové dietě

              

Bojíte se, že po proteinové dietě přijde jo-jo efekt a pracně shozená kila naskáčou zpátky? Kolem jo-jo efektu koluje řada mýtů a nepravd. K jejich uvedení na pravou míru je potřeba chápat, že jojo efekt není žádná samostatná „entita“, která se jednoho dne z ničeho nic objeví. Ani kilogramy nemají moc „naskákat“ zpět bez našeho přičinění. Jojo efekt navíc není vázaný pouze na keto dietu, ale na jakoukoli formu (nejen) cíleného hubnutí. O co se tedy jedná?

Jojo efektem nejčastěji označujeme stav, kdy se po nějaké době od zhubnutí kila vrátí zpátky. Je proto vhodné se nevracet k původnímu jídelníčku a nezdravému způsobu života před dietou, kvůli kterému kila poprvé naskákala. Dieta má mít edukativní charakter a po jejím skončení je třeba pokračovat v nově naučených návycích. Proto je i po ukončení diety vhodné využít odborného výživového poradenství, které je pro zákazníky, kteří absolvovali redukční dietu Prodietix Slim, zdarma a na vyžádání vám jej rádi zašleme. Jednou z dalších cest po dietě je náš nový program Prodietix Balance, který jsme vytvořili jako podporu dlouhodobého udržení vaší vysněné váhy. Prodietix Balance jsou nutričně a energeticky vyvážená jídla, ze kterých lze sestavit jídelníček, nebo jimi doplnit váš racionální stravovací plán.

Základní pravidla Prodietix Slim proteinové diety jsou:

1. Kvalitní pitný režim založený především na vodě (případně lze pít bylinné nedoslazované čaje)

2. Konzumace alespoň 300 až 500 g zeleniny denně

3. Pravidelnost v jídlech

Tato tři pravidla patří mezi základní stavební kameny zdravého životního stylu. K nim je třeba přidat také vhodnou skladbu potravin a pravidelný pohyb, který je nejlepší prevencí před nabíráním. Ideální je aerobní aktivita (plavání, chůze, běh, cyklistika, jízda na bruslích…), která efektivně spaluje tuky, posiluje oběhový a imunitní systém, zlepšuje psychickou kondici a přináší mnoho dalších pozitiv. Zapomínat by se nemělo ani na odpočinek s kvalitním a dostatečným spánkem.

Jakým potravinám je vhodné se vyhnout?

  • Bílé pečivo, knedlíky a další výrobky založené na pšeničné mouce
  • Slazené limonády, pivo, tvrdý alkohol
  • Nekvalitní uzeniny s nízkým obsahem masa, vysokým obsahem tuku (lze poznat už na pohled a hodnoty bývají uvedeny)
  • Smažené maso a přílohy
  • Majonézové výrobky (chlebíčky a lahůdkové saláty)
  • Slané extrudované výrobky (chipsy a jiné slané snacky)

V potaz je dobré brát také psychiku, která umí v nabírání a shazování kil zahrát svou roli. Člověk by si měl umět život zpříjemnit a užít. Výše vyjmenované druhy potravin jsou sice nezdravé, ale nejsou jedovaté. Jejich občasná konzumace nenaruší vaše dietní stravování a udržení váhy. Vše je otázkou rovnováhy mezi energetickým příjmem a výdejem. Když kromě zhubnutí s proteinovou dietou dokážete změnit některé staré návyky, které vám nadváhu přinesly, tak si váhu udržíte dlouhodobě bez problémů.

Online kalkulačka

Vypočítejte, jaký dietní program je pro Vás nejvhodnější?

Pohlaví

Problematické partie

Hledám nejvhodnější program...

Poraďte se s výživovým poradcem

Zarezervujte si bezplatnou telefonickou konzultaci s výživovým poradcem