Francouzská keto dieta

Vážení zákazníci, kvůli velkému počtu objednávek dojde ke zpoždění expedice 1-2 dny.

Jak zhubnout stehna a lýtka?

Toužíte mít hezké nohy, pevná stehna a vypracovaná lýtka? Poradíme vám, jak efektivně zhubnout nohy pomocí úpravy jídelníčku a jaký sport vám pomůže svaly na nohou zpevnit a vytvarovat.

V oblasti stehen se tuk usazuje nejčastěji postavám typu „hruška“. V menší míře může vést usazování tuku v nohách pouze k optickému nepoměru, při nadváze a přetížení nohou se však mohou objevovat i zdravotní komplikace, jako jsou křečové žíly, otoky, bércové vředy či kloubní potíže. Proto je k hubnutí nohou nejlepší přistupovat celistvě. Úpravou jídelníčku lze zrychlit metabolismus a pomocí pohybu budovat svaly a tvarovat nohy.

Vyvážená strava hraje v našem životě velkou roli. Skutečně jsme to, co jíme, a také se cítíme podle toho, co tělu (ne)dopřáváme. Vyvážený jídelníček by proto měl uspokojovat všechny naše chutě a měl by být vyvážený tak, aby nás po večerech nehonila mlsná. Důležité je dodávat tělu výživu pravidelně po celý den, nehladovět a nedohánět kalorický deficit večer před spaním. Velmi často se lidé diví tomu, že při hubnutí jedí častěji, než jsou zvyklí, přitom jim centimetry v pase a bocích úspěšně ubývají. Tělo má tendence ukládat si při pocitu nedostatku tuk „na horší časy“. Pokud během celého dne „nestíháte“ a trápíte se hladem, nejen, že nezhubnete, ale většinu toho, co večer sníte, uloží tělo rovnou v podobě zásoby tuků. Pokud je pro vás pravidelný režim v jídle nezvladatelný bez pomoci, vyzkoušejte dietní program s keto dietou Prodietix. Díky jednoduché přípravě jídel budete mít dostatek času věnovat své proměně veškerou nezbytnou energii, naučíte se pravidelnosti v jídlech a po ruce vám vždy budou také naši výživoví poradci. Nezapomínejte ani na dostatečný pitný režim. Vyměňte slazené, kolové nápoje a džusy za čistou vodu a neslazený čaj. Vypít byste měli alespoň 2 litry denně.

Máte sedavý styl života a trápí vás pocity těžkých nohou? Pokuste se do svého denního režimu zařadit pravidelný pohyb. Pravidelná ranní procházka vám pomůže nakopnout metabolismus od začátku dne, budete se cítit lépe a okysličený mozek bude podávat lepší výkony. Večerní chůzí po práci si zase vyčistíte hlavu, urovnáte myšlenky a protáhnete ztuhlé končetiny. Na hubnutí nohou je také skvělý běh, nordic walking, in-line brusle či tanec. Ke kardio aktivitám můžete přidat také posilovací cvičení. Pro zpevnění stehen jsou velmi účinné klasické a široké dřepy. Na vytvarování lýtek jsou skvělé výpony, zjednodušeně zvedání pat a celého těla na špičky. Výpony lze provádět mnoha způsoby, základní provádějte při rozkročení nohou v šíři ramen. Pokročilou variantou jsou výpony prováděné v širokém dřepu. Do této pozice se dostanete tak, že ze širokého rozkročení přejdete do dřepu, pozici držíte a zvedáte pouze paty vzhůru současně, nebo střídavě. Po těchto cvicích nezapomeňte na důkladné protažení svalů, aby nedocházelo ke křečím.

Online kalkulačka

Vypočítejte, jaký dietní program je pro Vás nejvhodnější?

Pohlaví

Problematické partie

Hledám nejvhodnější program...

Poraďte se s výživovým poradcem

Zarezervujte si bezplatnou telefonickou konzultaci s výživovým poradcem