Francouzská keto dieta

Nákupy Ona Dnes u nás o den dříve, užijte si slevu 20% s kódem ONADNES2021

Jak zhubnout břicho

Hubnutí břicha není nic obtížného, pokud víte, jak na to. Pomůže vám pestrý a vyvážený jídelníček, kterým efektivně zredukujete tukovou zásobu. Pravidelné stravování během dne je pro hubnutí a udržení optimální váhy velmi důležité. Častou chybou je při snaze o shození kil hladovění – v tomto stavu se v našem organismu naopak rozblikají výstražné kontrolky a z obav o nedostatek „paliva“ se začnou tukové zásoby ukládat. Při hladovění dochází také k nutričnímu deficitu, aby zásoby z nedostatečného množství jídla vydržely co nejdéle, tělo si zároveň bere energii ze svalů a spaluje svalovou hmotu. Proto je od začátku hubnutí důležité jíst pravidelně a vnímat jídlo jako zdroj energie, nikoli „nepřítele“, po kterém čísla na váze naskakují. Chcete-li břicho zhubnout trvale, změna myšlení a přístupu k vlastnímu zdraví vám velmi pomůže.

Tuk se v oblasti břicha nejčastěji usazuje centrálnímu typu postavy, kterému se také říká „jablko“. U centrálního typu postavy hrozí při nadmíře usazeného tuku riziko řady onemocnění, například infarkt myokardu, srdeční a cévní choroby, cukrovka II. typu či vysoký krevní tlak. Proto je důležité procento tuku v těle monitorovat a vyrovnanou stravou nebezpečí usazeného tuku eliminovat. Pomůže vám k tomu vyvážená strava a pravidelnost v jídlech. Naučte se jíst pravidelně v menších porcích, přijímejte dostatečné množství tekutin a cukroviny a pamlsky vyměňte za zdravější proteinové tyčinky, které vás zasytí, zaženou mlsnou a navíc vám pomohou s udržením optimální váhy.

Pouhou jednodušší změnou jídelníčku může být hubnutí tukových zásob na dlouhé lokte. Při redukci hmotnosti pamatujte, že se nelze zaměřovat pouze na jednu část těla, ale tělo tuk redukuje stejnoměrně z celého těla. Chcete-li se brzy dostat do formy a hubnout efektivně, vyzkoušejte hubnutí s keto dietou. Naši výživoví poradci vám doporučí ten nejvhodnější dietní program právě pro vás. Díky němu vám odpadne stres z přípravy dietních jídel a zbavíte se pocitu, že nemáte nad svou váhou kontrolu. Keto dieta vám pomůže zamávat s nadbytečnými kily a první výsledky uvidíte již po pár týdnech. Díky pravidelnému stravování se zbavíte také pocitu přejedení z příliš velkých porcí.

Ke zdravému životnímu stylu je vždy dobré přidat také pohyb. Ideální je kombinace posilovacího cvičení, kterým začnete budovat svalovou hmotu, s aerobním sportem, který rozhýbe celé tělo a podpoří rovnoměrné spalování tuků. Vyberte si takový sport, který vás bude bavit, a vydržíte u něj dlouhodobě. Tělo během prvních 20 – 30 minutách aerobního cvičení nejprve spotřebuje uložené sacharidy a až poté přechází ke spalování tukových zásob. Skvělá je rychlá chůze, běh, nordic walking, aerobik, tanec, plavání, míčové hry a další sporty, při kterých se zapotíte. Pro posílení svalů je ideální jóga, pilates a klasické posilovací cviky. U nich se nezaměřujte pouze na oblast břicha, ale vyberte si sestavu cviků na celé tělo, aby se svaly posílily rovnoměrně.

Prohlédnout dietní programy

Online kalkulačka

Vypočítejte, jaký dietní program je pro Vás nejvhodnější?

Pohlaví

Problematické partie

Hledám nejvhodnější program...

Poraďte se s výživovým poradcem

Zarezervujte si bezplatnou telefonickou konzultaci s výživovým poradcem