Francouzská proteinová dieta

< zobrazit všechny dotazy

Cvičení, fyzická aktivita

Otázka:

Dobrý den,je lepší při první fázi cvičit? Podpoří se cvičením funkce ketózy? Dekuji Jitka

Odpověď:

Dobrý den, jednoznačně nechceme někomu zakazovat nebo nedoporučovat pohyb, protože ten je pro nás pro všechny velmi důležitý po dobu celého života. Ale je třeba rozlišovat různé pohybové aktivity (aerobní vs. anaerobní). V první řadě není dobré zapojovat nové aktivity, na které zákazník není zvyklý (alespoň 3 měsíce) v první fázi diety. S novým cvičením doporučujeme začínat až od druhé či třetí fáze diety. Další věcí je, že pro dietu je vhodné především aerobní cvičení. Tedy takové cvičení, které je na 60 – 70% maximální tepové frekvence. Obecně se však dá říci, že to je taková aktivita, při které se člověk mírně potí, je mírně zadýchaný, ale pořád dokáže ještě plynule mluvit. Spoustu lidí pak překvapí, že aerobní jsou například u svižné chůze, nebo domácího úklidu. Naopak běh či třeba aerobik bývá pro drtivou většinu vlivem nadváhy až příliš velkou zátěží a pro hubnutí tedy méně efektivní. Vhodnými aktivitami jsou ještě například kolo, plavání, nebo různé trenažéry (eliptical, veslování, rotoped a další). Taková aktivita by měla být nepřerušovaná, konstantní a nejméně 45min dlouhá, protože prvních spalování tuků začne probíhat v těla až po 20 minutách výkonu. Anaerobní aktivity a silové typy cvičení příliš pro dietu příliš vhodná nejsou. V každém případě nastavení Prodietix proteinové diety je takové, že funguje i bez potřeby sportu a pohybová aktivita je pouhý benefit. Pro další dotazy jsme Vám k dispozici. S přáním příjemného dne, Mirek, Prodietix.cz


Máte na nás nějaký dotaz?

Neváhejte nám napsat, rádi vám poradíme.

Online kalkulačka

Spočítejte si Váš dietní program

žena muž

Problematické partie

Poraďte se s výživovým poradcem

Zarezervujte si bezplatnou telefonickou konzultaci s výživovým poradcem