Mikulášská sleva 30% na všechny dietní programy je tu. Není na co čekat, dejte si novoroční předsevzetí už teď. Jen pár dní, neváhejte s nákupem. Darujte dietní program pod stromeček.

Došlo ke ztrátě internetového připojení, zkontrolujte prosím Vaše internetové připojení, obnovte stránku a zkuste provést akci znovu.
Při vyřizování vašeho požadavku došlo k chybě, obnovte prosím stránku a zkuste provést akci znovu.

Chcete si vyhodit z kopýtka a jste na dietě?

1. 9. 2022

 

Teambuildingy, firemní párty, narozeniny. Chlebíčky, chipsy, lahodné dortíčky. Lákadel je všude a tolik! S příchodem podzimu přísun kalorických dobrot rozhodně nekončí.

Jak to ale udělat, abyste neporušili dietní režim a nenabrali pracně shozená kila zpátky?

Zeptali jsme se našeho zkušeného výživového poradce Toma, na jeho profi tipy jak zvládnout oslavy na keto i jiné dietě. Zkuste to podle jeho top 5 doporučení.

 

1) Staňte se investigativcem

Pokud vás někdo pozve na párty tak se s ním pravděpodobně znáte. Odpovězte na pozvání rovnou s dotazem na podávané menu. Případně vysvětlete, že jste na keto dietě a tak máte omezené možnosti co se týká stravování. Třeba pro vás připraví speciální chod, nebo alespoň budete vědět, že si máte donést svoje mlsání. Myslíte, že na low carb dietě nemůžete mlsat? Tak to jste na omylu. Co takhle křupky, chipsy nebo bagetky?

2) Naplňte si talíř low carb dobrotami

Mlsáte i když mluvíte? Nebo do sebe prostě cpete na co přijdete? Hned při příchodu na párty si pořiďte talíř low carb potravin. Nandejte si salát, okurku, masíčka. Taky si můžete rovnou připravit svojí proteinovou tyčinku nebo masíčko do kabelky. Když budete mít plný žaludek, tak pro vás zakázané mlsání bude menším lákadlem.

3) Pijte si mírou. I když žádného neznáte

V dietě a na oslavě ani alkohol není tabu, i když jen velmi omezeně. Doporučujeme sáhnout po alkoholu s nižším obsahem sacharidů jako například suché víno, prosecco dry či nízko sacharidová piva v množství zhruba 2 dl. Naopak si zkuste přidat do skleničky s vodou plátek okurky, nebo bylinky. Můžete také zkusit svěží proteinový nápoj, který si snadno namícháte i v restauraci.

4) Buďte hvězdou kuchyně

Pokud jde o oslavu nebo večírek, kam je možné přinést vlastní jídlo prostě si uvařte. Donesená voňavá krmě určitě nezůstane bez povšimnutí a vy si můžete užívat pochvalného mručení. Nevíte, co vařit? Zkuste se inspirovat našimi recepty.

5) Užívejte si to

Hlavně se nestresovat. Stresové hormony ovlivňují proces hubnutí a tak se prostě dejte do klidu. Dali jste si pivo navíc? Inu počítejte s tím, že se hubnutí trošku zpomalí. Ale smích, radost a potěšení s přáteli za to stojí. Hlavně druhý den hodně pijte a vraťte se s dietou zpátky tam, kde jste skončili.

Tak CHEERS! SANTÉ! NA ZDRAVIE! NA ZDRAVÍ!