Bloggerka Kristina

Ano, celých 12 týdnů uběhlo a to rychle. Na začátku mi možná mnoho lidí nevěřilo...
Bloggerka Kristina

Ano, celých 12 týdnů uběhlo a to neskutečně rychle. Na začátku mi možná mnoho lidí nevěřilo,  ale tím já se nikdy zviklat nenechám. Bez pochybení jsem přečkala různé oslavy, tiskovky, narozeniny, srazy s kámoškama a vůbec veškeré svody, které na mě číhaly na každém kroku. Byla jsem neoblomná a dosáhla jsem výsledku MÍNUS 15 KG! Jsem nadšená a v sobotu jsem vstoupila do pomyslné 4. fáze, která bude ze všech nejtěžší. Ale ještě chvíli o těch pocitech a výsledcích.

Jestli jste četly všechny díly o mé dietě (odkazy na konci článku), tak víte, že mým cílem bylo zhubnout 20 kg, což se sice nepovedlo, ale já jsem i tak s výsledkem neskutečně spokojená. Svůj šatník měnit nemusím, protože teď mi je všechno, co doma mám a jen jsem z toho na chvíli trošku „přetekla“. S čím jsem moc nepočítala, byly centimetry a ty jsou lepší, než jsem vůbec předpokládala. Od prvního dne diety (22. 1. 2017) dodnes je to takto:

- 12 cm v pase

- 12 cm přes břicho

- 14 cm přes zadek

- 8 cm přes stehno

- velikost podprsenky, z velikosti 85 F, jsem na 80 F (jen objem, prsa ani o milimetr!!!)

FullSizeRender (12)

Do článku přidávám neretušované fotky – focené den před dietou a den po skončení 3. fáze. Fotky jsou opravdu reálné a vím, že PO není zas taková sláva na pohled, ale přemluvila jsem se, že kvůli rozdílu je to nutné přidat. Nijak se na fotkách nesnažím protáhnout a ukázat lepší výsledky, jako se občas děje u fotek na Istagramu. Schválně i stejné plavky a oblečení. Pro mě jsou vlastně fotky po dietě stále tím PŘED, na kterém je třeba ještě hodně zapracovat. Ale plus size zůstanu celý život. ;)) Ale doporučuji všem, kteří začínají s dietou, fotku udělat – to už vás vážně donutí!

FullSizeRender (8)

Asi nemusím říkat, jak svělý pocit z výsledků mám a jak moc jsem namotivovaná na postavě dál pracovat. To, co jsem chtěla jsem si dokázala a způsobem, který je mi nejbližší. 12 týdnů a mínus 15 kg je úleva. Váhová úleva, ale i ta psychická, kdy jsem se už dlouho necítila tak dobře. V tuhle chvíli přichází Prodietix 4. fáze, která je doporučená přímo od nich. Jde o to, že další 4 týdny budu mít jedno „prodietix“ jídlo denně ve svém jídelníčku. To je proto, aby pro mě nebyl přechod tak ostrý a nenaskočila jsem hned do špatných kolejí.

FullSizeRender (9)

Sama za sebe říkám, že schovávat se za dietu se mi líbilo a vlastně mi to i hodně vyhovovalo, teď už jedu téměř naplno sama za sebe a je to těžký. Nedokážu si odvyknout pravidlům, které mi dieta nastavila, takže jsem za velikonoční víkend jela ve starých dietních kolejích a k tomu jsem měla v neděli jeden plátek z piškotového velikonočního beránka. Možná si řeknete, že jsem mohla hřešit lépe, ale já jsem do něj dělala náplň a jednoduše jsem si to dovolila. A nelituju, jen si dám zase od sladkého na týden pauzu.

Nastavuji nová pravidla a mezi ně zařazuji sladké opravdu jen výjimečně a nejlépe jen o víkendu něco domácího. Chci ještě těch posledních 5 kg zhubnout, takže to vidím, že do konce května se ještě nepustím do pečiva a ani těstovin. Zůstanu u pravidel, která mi přinesla třetí fáze a k tomu přidám jen pár věcí, které mi v jídle chyběly – balkánský sýr, mozzarellu, parmezán.

kase

Musím dietě a přístupu Prodietixu moc poděkovat, protože na všechny moje otázky mi ze začátku odpovídali a pomáhali mi vše nastavit a já si díky tomu zvykla na 4 jídla denně a 5 v případě, že mám vysokou fyzickou zátěž. Už jsem si na to tak navykla, že se budu opravdu snažit se to neodnaučit. Do 4. fáze jsem si objednala vanilkové tyčinky (skvělé do kabelky) a jelikož jsem dietu v průběhu měnila na 4 jídla denně, tak mám doma ještě mix sucharů, těstovin, krutonů a koktejlů, které budu taky postupně zpracovávat. Tahle poslední fáze u mě bude trvat do té doby, než všechno nezpracuji a i poté si objednám další tyčinky, protože jsem neskutečně dobré a vyřeší můj největší problém – odpolední svačinu.

Nemám problém se snídaní, oběděm a večeří, ale to čtvrté jídlo často nestíhám a tak mi přijde tyčinka, nebo nápoj jako dobrá a rychlá varianta. Nechystám se v tuhle chvíli ani hřešit, protože bych ráda do svých narozenin zhubla ještě těch zbývajících 5 kg a na to mám 3 měsíce. Jsem si vědoma, že ty poslední kila půjdou nejhůř, ale já jsem teď tak dobře nastavená, že si věřím a věřím i své vůli. Dokud nepřekročím rok na ustálené váze, tak vyhráno nemám, ale ve svém věku, bych to už mohla zvládnout ne?

tycinkyprodietix

Co se týče cvičení, je to u mě jako na houpačce, ale pořád platí můj oblíbený kruháč v Contours a k tomu se s počasím brzy přidají cesty z práce a možná i do práce pěšky. Myslím, že to vydá na 6 km tam i zpět a to by mi mohlo hodně pomoci v udržování.

Ještě jednou se vrátím k „porušování“ diet, nebo nastavených jídelníčků. Nikdy nebudu bezchybná a jídlo v mém životě hraje velkou roli a miluju si vychutnávat nejrůznější chutě, ale jelikož jsem osoba, která lehce přibere, musím si udržet pravidelný pohyb a myslet na to co jím opravdu celý život. Uvidíte mě jíst pizzu, uvidíte mě jíst hamburger i dort, ale nebude to často i když mi to chutná. Nejprve se ovšem chci dostat na váhu, ve které se cítím dobře a ve které mi malé výkyvy (+/-1-3kg) nebudou dělat problém. Váha je kolísavá, ale když máte dvacet navrch a k tomu se přidá tohle málo, tak už nad tím mávnete rukou a přestává to pro vás být takový problém, protože „tlustá“ už jste. Aspoň to tak bylo u mě a proto jsem jen a jen nabírala. Když ovšem budu na své cílové váze, tak už se budu snažit ji udržet a ty malé plusy zase rychle vrátit do mínusu. Myslím, že holky, které s váhou bojují celý život, mi rozhodně rozumí!

snidaneprodietix

Tímhle článkem můj Prodietix seriál tedy ještě nekončí a uvidíme, co vám napíšu za měsíc. Sama nevím, jestli se ještě tak rychle pohnu dolů a nebo zůstanu na tom samém, ale držím si palce a držím palce i vám, které mi píšete, že jste se do diety daly taky a že to nevzdáte. Není těžké dietu držet, ale těžké bude si váhu udržet! Takže teď to teprve začíná být zajímavé. Sledujte a KONTROLUJTE mě na Instagramu @xtinkav.

Všechny díly o dietě: